W związku z dynamicznym rozwojem firmy pragniemy rozszerzyć nasz zespół o:
Publisher Manager do naszego biura TradeTracker Poland w Warszawie.
Osoba zatrudniona na stanowisku Publisher Manager będzie odpowiedzialna za:
• współpracę z obecnymi affiliantami zarejestrowanymi w sieci TradeTracker – pomoc w zakresie doboru i optymalizacji programów, pracy z panelem TradeTracker (pobieranie kodów, generowanie niestandardowych raportów, rozliczenia itp.)
• poszukiwanie nowych możliwości publikacji, promocji i efektywnej sprzedaży w celu zwiększenia wolumenu generowanych transakcji.
• pozyskiwanie nowych wydawców internetowych w celu zapewnienia stałego rozwoju sieci.
• budowanie relacji- utrzymywanie regularnych kontaktów z obecnymi affiliantami zarejestrowanymi w sieci TradeTracker- komunikacja masowa i spersonalizowana
• analizę wyników aktywnych kampanii, bieżącą optymalizację na podstawie narzędzi i danych dostępnych w panelu TradeTracker
• ścisłą współpraca z accountami odpowiedzialnymi za poszczególnych klientów/kampanie.
Wymagania:
• doświadczenie w zakresie marketingu afiliacyjnego lub współpracy z wydawcami internetowymi
• doświadczenie w pozyskiwaniu nowych wydawców
• dobra znajomość branży internetowej w Polsce
• umiejętności negocjacji
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania, entuzjazm, sumienność oraz zaangażowanie
• umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane dobre relacje z wydawcami internetowymi.
Oferujemy:
ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole oraz możliwość pogłębienia wiedzy z zakresu marketingu internetowego.
Kontakt:
jobs.pl@tradetracker.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
TradeTracker to najbardziej dynamicznie rozwijająca się sieć reklamy efektywnościowej w Europie. Firma założona w 2005 roku w Holandii podbija kolejne rynki, każdego roku zwiększając swój zasięg. Obecnie TradeTracker działa w 18 krajach obsługując łącznie 4000 reklamodawców.Sieć afiliacyjna TradeTracker wyróżnia się na konkurencyjnym rynku reklamy efektywnościowej unikalną technologią i podejściem do marketingu afiliacyjnego.
W Polsce TradeTracker jest spółką z grupy giełdowej SMT.